Bmw انتظار فروش بیشتری در بازار چین را دارد

خودروسازی BMW با وجود جنگ قیمتی که در بخش خودرو‌های الکتریکی در چین به راه افتاده و کاهش تقاضای خودرو را به همراه داشته است، انتظار دارد امسال خودرو‌های بیشتری در بزرگترین بازار اتومبیل جهان بفروشد.

این شرکت خودروساز آلمانی توانسته است در نیمه اول سال، ۳.۷ درصد در چین رشد کند که سریعتر از کل برترین بازار‌های خودروی جهان است و انتظار دارد این روند ادامه یابد.

به طور کلی فروش خودرو‌های سواری در چین در ماه ژوئیه برای دومین ماه کاهش یافت. چرا که تخفیف‌ها و اقدامات حمایتی دولت نتوانست مصرف کنندگان را نسبت به خرید خودرو ترغیب کند.

کاهش قیمت‌ها توسط تسلا در اوایل سال ۲۰۲۳ به برند‌های متعددی در چین سرایت کرد و جنرال موتورز و فولکس واگن هم به دور جدیدی از کاهش قیمت‌ها در تابستان پیوستند.

شرکت Bmw اخیرا چشم انداز سال ۲۰۲۳ خود را برای فروش خودرو‌های گروهی افزایش داده و گفته است که انتظار رشد خوبی دارد که بین ۵ تا ۹.۹ درصدی برآورد می‌شود. در سال ۲۰۲۲ فروش این شرکت با ۴.۸ درصد کاهش به حدود ۲.۴ میلیون دستگاه رسیده بود.

این شرکت همچنین قصد دارد سهم خودرو‌های برقی از کل خودرو‌های فروخته شده را به ۱۵ درصد در سال ۲۰۲۳ و ۲۰ درصد در سال ۲۰۲۴ افزایش دهد. این رقم در سال ۲۰۲۲ حدود ۹ درصد بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا