هیچ حذفی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن وجود ندارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان اگر آورده ۱۸۰ میلیون تومانی خود را تکمیل نکنند به انتهای لیست می روند و افراد دیگر جایگزین آنها می شوند.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران در حال ساخت است گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران در شهرهای دماوند، رباط کریم،  شهریار، گیلاوند ، ایوانکی در حال ساخت است که برای تکمیل این پروژه ها باید متقاضیان آورده های خود را تکمیل کنند.

وی افزود: حدود ۱۲۰۰ متقاضی آورده های خود را در چندین مرحله تکمیل نکرده بودند که پس از چندین بار هشدار و ارسال پیامک به آنها در صورت عدم مراجعه متقاضیان به انتهای لیست رفته و متقاضیان در صف انتظار جایگزین آنها می شوند.

جنتی اظهار کرد: فعلا برنامه ای برای حذف متقاضیان نداریم اما در صورت عدم توجه به پیامک ها و عدم پرداخت آورده ممکن است برنامه ديگری برای آنها داشته باشیم.

مدیرکل راه‌ وشهرسازی استان تهران بیان کرد: پرداخت آورده متقاضیان خود باعث می شوند که روند ساخت واجرای پروژه ها افزایش یابد که همین موضوع زمینه ساز بهبود و تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرها شده و باعث شده که سازندگان با انگیزه بیشتری اقدام به تکمیل پروژه ها کنند و این موضوع خود بازار مسکن را هم در آینده بهبود می بخشد.

او گفت: متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکرده‌اند تا آخر خرداد فرصت دارند که‌ آورده های خود را تکمیل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا