جزییات پیش‌ فروش کوئیک اس و اطلس ویژه عید قربان

پیش‌فروش 3 محصول سایپا ویژه عید قربان که شامل سه خودرو ساینا اس، کوئیک اس و سهند اس است از صبح روز چهارشنبه 23 خرداد آغاز می‌شود.

براساس اطلاعیه منتشر شده پیش‌فروش ۳ محصول سایپا ویژه عید قربان که شامل سه خودرو ساینا اس، کوئیک اس و سهند اس خواهد بود، ثبت نام برای این خودروها از صبح روز چهارشنبه ۲۳ خرداد آغاز می‌شود. متقاضیان باید ابتدا از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ خرداد با مراجعه به درگاه گروه خودروسازی سایپا به نشانی http://saipa.iranecar.com  ثبت نام کرده و کد خرید دریافت کنند.

زمان تحویل سه خودرو ساینا اس، کوئیک اس و سهند اس از هفته سوم دی ماه تا اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود.

در حال حاضر شرکت سایپا هنوز اعلام نکرده که در این دوره چه تعداد از این خودروها و با چه قیمتی عرضه خواهند شد. به عبارت دیگر در اطلاعیه تاکید شده که قیمت برای خریداران بر مبنای قیمت روز اصلاح خواهد شد.

جزئیات قیمت ۳ محصولات سایپا

هم اکنون قیمت مصرف‌کننده ساینا اس ۳۳۵ میلیون تومان، قیمت کوئیک اس ۲۹۸ میلیون تومان و قیمت سهند اس هنوز مشخص نیست. اما برای پیش‌فروش مشتریان ۲۳۱ میلیون تومان پرداخت می‌کنند و مابقی در زمان تحویل خودرو از آنها دریافت می‌شود. به طور کلی پیش پرداخت شامل ۵۰ یا ۶۰ درصد قیمت خودرو است. از این رو احتمالا قیمت سهند اس بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان باشد.

در حال حاضر خودروهایی تولیدی سایپا دارای موتور M15  هستند در محدوده ۴۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده‌اند. گرانترین مدل این خودروها که بر روی پلتفرم کوییک سوار شده اطلس است که تقریبا همه آپشن‌های روتین خودروهای ایرانی را دارد. قیمت مصرف کننده اطلس ۴۰۵ میلیون تومان است. برهمین مبنا پیش‌بینی می‌شود قیمت سهند اس نیز در همین محدوده باشد.

قیمت ساینا اس در بازار  ۴۲۵ میلیون تومان و قیمت کوئیک اس در بازار حدود ۴۱۵ میلیون تومان است. در حال حاضر قیمت ساینا اس به دلیل اینکه استانداردهای ۵۸ گانه روی آن اعمال شده بالاتر است. اما در حال حاضر بازار واکنشی نسبت به این استانداردها نداشته و خیلی قیمت بازار آن تغییری نکرده‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا