اتحادیه اروپا به مدل تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام گیر داد

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن‌های فیس بوک و اینستاگرام گروه متا پلتفرمز، نباید تبلیغات شخصی سازی شده بر اساس فعالیت دیجیتالی کاربران را بدون رضایت آنها نمایش دهند.

یک منبع آگاه به رویترز گفت: بنا بر تصمیم محرمانه دیده بان حریم خصوصی اتحادیه اروپا، متا نمی‌تواند تبلیغات را بر اساس داده شخصی، نمایش دهد و باید موافقت کاربران را برای این اقدام جلب کند.

این تصمیم اتحادیه اروپا، ممکن است میزان داده‌ای که متا می‌تواند برای فروش تبلیغات شخصی سازی شده، به آنها دسترسی پیدا کند را محدود کند.

بر اساس گزارش رویترز، این منبع آگاه اظهار کرد: کمیسیون حفاظت از داده اروپایی که رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپاست، به رگولاتور حریم خصوصی ایرلند که تصمیم نهایی را صادر خواهد کرد، یک ماه فرصت داده است. تصمیم این رگولاتور احتمالا شامل جریمه های سنگین خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا