اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک گردشگری چقدر است؟

افرادی که مایل به دریافت وام از بانک گردشگری هستند و در این مجموعه سپرده بلندمدت دارند، می‌تواند از طرح «دو سر سود» بهره ببرند. وام ۳۰۰ میلیونی این طرح به افرادی تعلق می‌گیرد که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.

به نقل از رده، این وام ۳۰۰ میلیونی نیازی به ضامن معتبر ندارد. ضمانت اصلی تسهیلات مذکور سپرده فرد است. حداکثر سود این تسهیلات به ۱۸ درصد می‌رسد و روی سپرده افراد نیز سود ۱۸ درصدی پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات ۲۴ ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است، افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند قسطی نمی‌پردازند، بلکه اقساط به صورت خودکار از روی سود سپرده آن‌ها کسر می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط به ۱۴ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۲۳۱ تومان می‌رسد. میزان سود این تسهیلات ۵۹ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۵۳۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۵۹ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۵۳۴ تومان خواهد بود.

دیگر وام های اعطایی بانک گردشگری

بانک گردشگری سال ۱۳۸۹ مجوز فعالیت خود را دریافت کرد و به صورت اختصاصی در حوزه گردشگری خدمات ارائه داد. اکنون این بانک در تمامی حوزه‌ها به افراد واجد شرایط حقیقی و حقوقی در هر مناسباتی به ارائه خدمت می‌پردازد و همچنان خدمت ویژه آن به حوزه گردشگری تعلق دارد. این بانک از سال آغاز به کار خود تاکنون لوح و افتخارات زیادی به دست آورده است.

آخرین گزارش ارائه شده از این بانک مربوط به نحوه پرداخت تسهیلات تکلیفی در بخش‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری است. این بانک از سال گذشته تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ مجموعا ۶ هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات در بخش‌های مذکور پرداخت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا