رشد ۱۲۰۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه در سال ۱۴۰۱

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف کردیم و رشد ۱۲۰۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه صورت گرفت.

سید عبدالمجید اجتهادی، رئیس سازمان اموال تملیکی، امروز در نشست خبری اظهار کرد: در حوزه رسوب‌زدایی از کالاهای اموال تملیکی تعامل خوبی بین دولت و قوه قضائیه صورت گرفته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف کردیم و رشد ۱۲۰۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه صورت گرفت.

اجتهادی درباره ذرت‌های آلوده در بهشهر بندر امیرآباد گفت: این دو هزار تن ذرت در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال گذشته در سازمان اموال تملیکی به عنوان کالای متروکه اظهار شد.

رئیس سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، اقدامات اجرایی برای تعیین تکلیف این محموله انجام شد و استعلامات از دستگاه‌های مختلف اخذ شد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مشخص شد این ذرت قابل استفاده برای دام و طیور نیست، بحث تبدیل آن به الکل مطرح شد و مجوز قضایی آن نیز صادر شد.

اجتهادی گفت: در مزایده مرداد سال قبل، این محموله به یک شرکت فروخته شده و وجه آن اخذ شد و آن شرکت باید در همان زمان نسبت به خروج ذرت آلوده از انبارهای بندر امیرآباد و بهشهر اقدام می‌کرد ولی با شکایت شرکت رقیب آن، این کار به تاخیر افتاد.

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: هم‌اکنون شکایت شرکت رقیب رد شده است و فرآیند خروج محموله آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا